Chci začít aneb z čeho uvařit pravá jídla

Povolené druhy zeleniny k balíčku Chci začít jsou vyjmenovány v předchozím článku a lze je použít nejen jako svačinku během dne, ale i jako přílohu k pravému jídlu. Opět mějte na paměti, že to je červené, to se nejí!

K zelenině si bez obav můžete připravit následující druhy mas v uvedeném množství:

Název Doporučená úprava Množství na 1 porci
Vejce Vařené  natvrdo a konzumované bez žloutku 2 ks 2-3 týdně
Candát Dušený 100 g
Cejn Dušený 100 g
Halibut Dušený 100 g
Jehněčí maso Vařené, dušené nebo dobře propečené bez přidaného tuku 100 g
Skopové maso Vařené, dušené nebo dobře propečené bez přidaného tuku 100 g
Kuřecí maso Vařené, dušené nebo dobře propečené bez přidaného tuku 100 g
Krůtí maso Vařené, dušené nebo dobře propečené bez přidaného tuku 100 g
Králičí maso Vařené, dušené nebo dobře propečené bez přidaného tuku 100 g
Dietní šunka Syrová 100 g
Mořský ďas Dušený 100 g
Mořský vlk Dušený 100 g
Mořské plody Dušené 100 g
Pangas Dušený 100 g
Platýz Dušený 100 g
Pražma Dušená 100 g
Telecí maso Vařené, dušené nebo dobře propečené bez přidaného tuku 100 g
Pstruh Dušený 100 g
Tofu Syrové, vařené, dušené 100 g
Treska Dušená 100 g
Úhoř Dušený 100 g
Žralok Dušený 100 g

 

Sůl můžete požívat jak bude potřeba a klidně můžete masa dochutit jakýmikoli sušenými bylinkami :-)

Dobrou chuť!