O proteinové dietě Bonedere

Proteinová dieta Bonedere není věda, stačí Vám pevná vůle a chuť něco změnit ;-)

BONEDERE_1501201921

 

Chcete očistit své tělo a zbavit se nadbytečných kilogramů?

Gratulujeme, tohle rozhodnutí je zcela jistě správné a my Vám s ním pomůžeme! 

Věděli jste, že díky optimálnímu poměru cukrů, tuků a bílkovin v přijímané potravě je lidské tělo schopno změnit svůj metabolismus a začít zcela přirozeně spalovat uložené tuky? 

Je určena všem zdravým dospělým jedincům, kteří potřebují rychle upravit svoji nadváhu a očistit svůj organismus od všech škodlivin.
 

Jak Bonedere funguje?

  • Hubnoucího efektu dosahuje přísunem kvalitních a perfektně vstřebatelných bílkovin ve formě instantních pokrmů, tyčinek a nápojů, zajišťujících ochranu svalů a přirozenou cestou navozujících pocit zasycenosti. Pokud se rozhodnete k redukci pomocí vlastních zdrojů, poradíme Vám jaké potraviny a v jakých dávkách jsou pro Vás nejvhodnější.
  • Pokud jste se rozhodli pro výraznější redukci, je vhodné po dobu 10-14 dnů konzumovat až 4 proteinová jídla denně + povolené druhy zeleniny a v této fázi vynechat proteinové tyčinky a nápoje, které obsahují sacharidy. Nezapomínejte na dostatečný pitný režim. Pokud potřebujete vědět, jak si rozložit energii přijímanou v potravě, mrkněte sem: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/jak-si-upravit-denni-jidelnicek--aby-telo-bylo-spokojene/
  • U lehčí redukce se doporučují 2-3 proteinová jídla denně + povolené druhy zeleniny a ovoce + 1-2 pravá jídla a to po dobu 3 týdnů. 
  • Pro výraznější i lehčí redukci vyzkoušejte naše balíčky Chci to zkusit a už po pár dnech zjistíte, že proteinová dieta je skutečně prospěšná pro Váš organismus, bude však nutné v režimu pokračovat a dodržovat zásady zdravého životního stylu.
  • Pro dosažení požadované tělesné váhy si dopřejte v 2. kroku 1 proteinové jídlo denně + 3 pravá jídla s vysokým obsahem bílkovin. Ideální je začít den proteinovou snídaní, která perfektně zasytí Váš organismus a zbaví Vás chuti na sladké.
  • Proteinovou stravu vysazujte ve 3. kroku pomalu a nahrazujte ji normální stravou, s vyšším obsahem bílkovin. Chcete - li vědět, jak znovu nepřibrat, podívejte se do naší Poradny: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/jak-znovu-nepribrat/
  • Podmínkou úspěchu je však výrazné snížení kalorického přísunu, zejména omezení přísunu tuků a sacharidů, přičemž absolutní přednost mají pomalu vstřebatelné cukry, které si organismus musí nejprve rozložit na cukry jednodušší.
  • Pokud budete potřebovat poradíme, nenecháme Vás v tom! Přečtěte si také článek o našem Nutričním poradenství Bonedere: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/nutricni-poradenstvi-bonedere-aneb-nenechame-vas-v-tom-samotne/
  • Nespornou výhodou tohoto programu je téměř neomezená konzumace povolených druhů zeleniny. Mezi povolené druhy zeleniny patří: artyčok,brokolice, celer, cuketa, čekanka, fenykl, bílé hlávkové zelí, čerstvé houby, chlorella, chřest, kapusta, kedlubna, květák, kysané zelí, lilek, mořské řasy, salátová okurka, zelená nebo světlá paprika, patison, petržel, polníček, pórek, rukola, ředkev, ředkvička, řeřicha, zelené saláty, sójové klíčky, špenát, zelené fazolky. Zeleninu můžete konzumovat v množství až 500 g denně a to kdykoli na ni budete mít chuť.
  • Současně se doporučuje vyvážený přísun vitamínů a minerálních látek ve formě vhodných potravinových doplňků, s cílem předejít jejich nedostatku v organismu, bolestem hlavy, pocitům únavy, apod. Nezapomínejte zejména na pravidelný přísun hořčíku https://www.bonedere.cz/puori/puori-m3
  • Jestli potřebujete vědět co a jak budete jíst, mrkněte se sem: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/chci-zacit-modelovy-jidelnicek/
  • Jestli máte chuť si uvařit něco super zdravého s vyrovnaným poměrem bílkovin, cukrů a tuků, tak mrkněte sem: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/recepty-bonedere/  Recepty se dají v klidu vytisknout a pověsit třeba na ledničku ;-)

 

Co je vlastně Ketóza?

Ketóza je jedním z projevů proteinové diety (proteinové dietě se také někdy říká ketogenní dieta). Ketóza je stav, do kterého se dostanete díky zvýšenému příjmu velmi kvalitních bílkovin při současně sníženém (nikoliv nulovému) přísunu cukrů a tuků. Ačkoliv zní výraz ketóza téměř děsivě, nemusíte se ketózy bát. Ketóza naopak přináší v dietě mnoho výhod.

Výhody ketózy v proteinové dietě

  • Ketóza snižuje pocit hladu. V zásadě je to tak, že naprostá většina klientů prakticky nezná pocit hladu. Je to velice důležité, zvláště u delších a větších redukcí (nad 10 kg).
  • Redukujete především tukovou tkáň. Je dokázáno, že během ketózy dochází k přednostnímu úbytku tukové tkáně (a to jak podkožního tuku, tak i viscerálního/ tuku). 
  • Do stavu ketózy je možné se dostat i pomocí přirozené stravy, tedy potravin z Vaší vlastní kuchyně, jen je potřeba důsledně číst výživové údaje na všech použitých potravinách a přizpůsobit jim svůj jídelníček. Jestli chcete vědět jak na to, přečtěte si článek v rubrice jídelníček ;-) https://www.bonedere.cz/rubriky/jidelnicek/jidelnicek-bonedere-z-vlastnich-surovin/ 
  • Během ketózy se snižuje hladina tuků (tedy i cholesterolu) v krvi.
  • Ketóza chrání Vaši svalovou tkáň.
  • Je z praxe známo, že u některých klientů mohou ketogenní látky navozovat i pocit dobré nálady až euforie, to znamená, že se budete cítit v průběhu redukce dobře a nebude Vás trápit hlad ;-)

ketozabonedere