O proteinové dietě Bonedere

Proteinová dieta Bonedere není věda, stačí Vám pevná vůle a chuť něco změnit ;-)

BONEDERE_1501201921

 

Chcete očistit své tělo a zbavit se nadbytečných kilogramů?

Gratulujeme, tohle rozhodnutí je zcela jistě správné a my Vám s ním pomůžeme! 

Věděli jste, že díky optimálnímu poměru cukrů, tuků a bílkovin v přijímané potravě je lidské tělo schopno změnit svůj metabolismus a začít zcela přirozeně spalovat uložené tuky? 

Zvýšení příjmu bílkovin (proteinů) je při redukci tělesné hmotnosti jednou z nejperspektivnějších metod. Proto byla vyvinuta hypeproteinová strava Bonedere, která je nejen chutná, ale i účinná, snadná a příjemná. Jedná se o redukční program, který vám pomůže zbavit se několika kilogramů nadváhy v rekordně krátké době.

Je určen všem zdravým dospělým jedincům, kteří potřebují rychle upravit svoji nadváhu a očistit svůj organismus od všech škodlivin.
 

Jak Bonedere funguje?

  • Hubnoucího efektu dosahuje přísunem kvalitních a perfektně vstřebatelných bílkovin ve formě instantních pokrmů, tyčinek a nápojů, zajišťujících ochranu svalů a přirozenou cestou navozujících pocit zasycenosti.
  • Pokud jste se rozhodli pro výraznější redukci, je vhodné po dobu 10-14 dnů konzumovat až 4 proteinová jídla denně + povolené druhy zeleniny a v této fázi vynechat proteinové tyčinky a nápoje, které obsahují sacharidy. Nezapomínejte na dostatečný pitný režim.
  • U lehčí redukce se doporučují 2-3 proteinová jídla denně + povolené druhy zeleniny a ovoce + 1-2 pravá jídla a to po dobu 3 týdnů. 
  • Pro výraznější i lehčí redukci vyzkoušejte naše balíčky Chci to zkusit a už po pár dnech zjistíte, že proteinová dieta je skutečně prospěšná pro Váš organismus, bude však nutné v režimu pokračovat a dodržovat následující zásady zdravého životního stylu.
  • Pro udržení požadované tělesné váhy si dopřejte v dalším kroku 1 proteinové jídlo denně + 3 pravá jídla. Ideální je začít den proteinovou snídaní, která perfektně zasytí Váš organismus a zbaví Vás chuti na sladké.
  • Podmínkou úspěchu je však výrazné snížení kalorického přísunu, zejména omezení přísunu tuků a sacharidů, přičemž absolutní přednost mají pomalu vstřebatelné cukry, které si organismus před asimilací musí nejprve rozložit na cukry jednodušší.
  • Nespornou výhodou tohoto programu je téměř neomezená konzumace povolených druhů zeleniny. Mezi povolené druhy zeleniny patří: artyčok,brokolice, celer, cuketa, čekanka, fenykl, bílé hlávkové zelí, čerstvé houby, chlorella, chřest, kapusta, kedlubna, květák, kysané zelí, lilek, mořské řasy, salátová okurka, zelená nebo světlá paprika, patison, petržel, polníček, pórek, rukola, ředkev, ředkvička, řeřicha, zelené saláty, sójové klíčky, špenát, zelené fazolky. Zeleninu můžete konzumovat v množství až 500 g denně a to kdykoli na ni budete mít chuť.
  • U větších a středních redukcí ideálně zapomeňte na alkohol a na následující potraviny: mrkev, hrášek, sterilovaná zelenina, sušené ovoce, kečup, hořčice, sladkosti všeho druhu, knedlíky, brambory, těstoviny, luštěniny, veškeré běžné pečivo, slazené mléčné výrobky, uzeniny, tuky (sádlo, máslo), cukry, sirupy a slané pochoutky jako jsou chipsy, krekry, atd.
  • Současně se doporučuje vyvážený přísun vitamínů a minerálních látek ve formě vhodných potravinových doplňků, s cílem předejít jejich nedostatku v organismu, bolestem hlavy, pocitům únavy, apod. Nezapomínejte zejména na pravidelný přísun hořčíku https://www.bonedere.cz/puori/puori-m3
  • Jestli potřebujete vědět co a jak budete jíst, mrkněte se sem: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/chci-zacit-modelovy-jidelnicek/
  • Jestli máte chuť si uvařit něco super zdravého s vyrovnaným poměrem bílkovin, cukrů a tuků, tak mrkněte sem: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/recepty-bonedere/  Recepty se dají v klidu vytisknout a pověsit třeba na ledničku ;-)

 

Výsledek se dostaví!

Instantní bílkovinná jídla zajišťují redukci tělesné hmotnosti na úkor tukové a nikoliv svalové tkáně! Rovněž podporují udržení již redukované hmotnosti. Pokud přesně dodržíte všechna pravidla, dosáhnete během 1 týdne  redukce 2-5 kg.
 

Co dělat, abyste znovu nepřibrali?

1) Nepočítejte kalorie!

2) Navykněte si na proteinovou snídani - tlumí chuť na sladké, má málo kalorií a zasytí!

3) Jezte pravidelně  4 x denně!

4) Maso si dopřejte ideálně jen 1 x týdně, uzeniny spíše vynechte, rybu 2 x týdně.

5) Přepadne-li Vás chuť na sladké, mějte po ruce proteinovou tyčinku nebo si dejte ovoce.

6) Nejlepším způsobem pro přípravu pokrmů nejen z masa je vaření, vaření v páře, dušení, pečení v troubě na sucho nebo restování na malém množství povolených kvalitních olejů ( olivový, slunečnicový, dýňový, kokosový).

7) Nezapomínejte na dostatek pohybu. 3x týdně na 30 minut se jít projít, zaběhat si nebo zacvičit neuškodí nikdy!

8) Pokud se stane, že režim z různých důvodů porušíte, dopřejte si pár dnů 3 proteinová jídla denně + 1 pravé jídlo.

9) Mějte doma vždy pár porcí proteinových potravin!

10) Přijímejte dostatek tekutin, alkohol a kávu ale jen v omezeném množství!

                

Co je vlastně Ketóza?

Ketóza je jedním z projevů proteinové diety (proteinové dietě se také někdy říká ketogenní dieta). Ketóza je stav, do kterého se dostanete díky zvýšenému příjmu velmi kvalitních bílkovin při současně sníženém (nikoliv nulovému) přísunu cukrů a tuků. Ačkoliv zní výraz ketóza téměř děsivě, nemusíte se ketózy bát. Ketóza naopak přináší v proteinové dietě mnoho výhod.

Výhody ketózy v proteinové dietě

  • Ketóza snižuje pocit hladu. V zásadě je to tak, že naprostá většina klientů prakticky nezná pocit hladu. Je to velice důležité, zvláště u delších a větších redukcí (nad 10 kg).
  • Redukujete především tukovou tkáň. Je dokázáno, že během ketózy dochází k přednostnímu úbytku tukové tkáně (a to jak podkožního tuku, tak i útrobního /viscerálního/ tuku). 
  • Během ketózy se snižuje hladina tuků (tedy i cholesterolu) v krvi.
  • Ketóza chrání Vaši svalovou tkáň.
  • Je z praxe známo, že u některých klientů mohou ketogenní látky navozovat i pocit dobré nálady až euforie, to znamená, že se budete cítit v průběhu redukce dobře a nebude Vás trápit hlad ;-)

 

ketoza