Chci pokračovat - modelový jídelníček

Pokud máte za sebou první týden s balíčkem Chci začít, je potřeba pomalu začít Vaše tělo stabilizovat a zavádět postupně stravu, která bude stále bohatá na bílkoviny, ale zároveň už je možné přidat sem tam něco z našich sladkých pokrmů. 

BONEDERE_1501201920

SNÍDANĚ:

1 PROTEINOVÉ JÍDLO BONEDERE (doporučujeme naše kaše, müsli nebo omeletu), jako nápoj černá káva - s malou trochou odtučněného mléka nebo bylinkový čaj (mrkněte na naši kategorii BYLINCA). Zatím stále nejsou povoleny ovocné džusy a zatím ani čerstvé ovoce, zejména díky vysokému obsahu cukru. 

DOPOLEDNÍ SVAČINA:

Netrápí-li Vás hlad, opět není nutná. Pokud Vás hlad trápí, dejte si některou z povolených druhů zeleniny a hodně pijte. Vodu nebo bylinkové čaje.

OBĚD:

K obědu si s klidem již můžete dát Váš oblíbený zeleninový salát s kouskem kuřecího, krůtího, králičího masa nebo ryby a nebo opět 1 PROTEINOVÉ JÍDLO BONEDERE (doporučujeme z něco výběru našich chutných polévek), jako nápoj si dejte minerální vodu, ideálně bez bublin ;-) Jako předkrm si dopřejte čerstvou nebo vařenou zeleninu, opět ze seznamu povolených.  

ODPOLEDNÍ SVAČINA:

1 PROTEINOVÉ JÍDLO BONEDERE (dejte si některou z našich  tyčinek) a nezapomeňte hodně pít! V horkých letních měsících lze připravit z našich dezertů studený milkshake a to tak, že obsah sáčku rozmícháte v 220 ml studené vody, necháte pár minut odstát, aby došlo k plné hydrataci bílkovin a můžete je popíjet namísto svačiny.

VEČEŘE:

1 PROTEINOVÉ JÍDLO BONEDERE (ideálně slané), nezapomínejte pít a doplňujte pravidelně vitamíny a minerály!

V tomto balíčku již můžete s klidem začít zavádět Vaše oblíbená rajčata či papriky, pořád však platí, že je nutno hodně pít a pravidelně jíst. Dobrá zpráva je, že už byste se neměli cítit unavení a s klidem můžete začít zase sportovat ;-)