Chci pokračovat - modelový jídelníček

Pokud máte za sebou první týden s balíčkem Chci začít a nepožadujete větší redukci, je potřeba pomalu začít Vaše tělo stabilizovat a zavádět postupně stravu, která bude stále bohatá na bílkoviny, ale zároveň už je možné přidat sem tam něco z našich sladkých pokrmů. Pokud s námi redukuje hmotnost muž, je nutno uvedené porce jídel z vlastních zdrojů minimálně o polovinu zvýšit. Muži mají totiž obecně 1,5x vyšší energetickou hodnotu metabolismu!

Celková energetická hodnota jídelníčku: 4971 kJ

Bílkoviny: 107 g

Sacharidy: 187 g

Tuky: 43 g

Vláknina: 19 g

 

Snídaně (912 kJ)

Čokoládovo-karamelové müsli Bonedere s odtučněným mlékem 180 g (792 kJ)

Káva s mlékem a cukrem 150 ml (97 kJ)

Voda s citronem 300 ml (23 kJ)

 

Dopolední svačina (196 kJ)

Rajčata 100 g (93 kJ)

Okurka 100 g (59 kJ)

Paprika bílá 50 g (45 kJ)

 

Oběd (2042 kJ)

Zeleninový krém Bonedere 125 g (441 kJ)

Pestrá vaječná omeleta s cuketou, rajčátky, sýrem a čerstvou bazalkou 200 g (1578 kJ)

Voda s citronem 300 ml (23 kJ)

 

Odpolední svačina (821 kJ)

Bonedere Tyčinka Čoko - double 36 g (561 kJ)

Voda s citronem 300 ml (23 kJ)

 

Večeře (663 kJ)

Zeleninový salát s lžičkou olivového oleje, solí, pepřem a trochou octa 100 g (198 kJ)

Bonedere omeleta s provensálskými bylinkami 50 g (443 kJ)

Mátový čaj 500 ml (42 kJ)

 

Druhá večeře (337 kJ)

Odtučněný tvaroh jemné chuti 100 g (247 kJ)

Pažitka 1 lžíce (19 kJ)

Vejce vařené - bílek lehce posolený 34 g (71 kJ)

V tomto balíčku již můžete s klidem začít zavádět Vaše oblíbená rajčata či papriky, pořád však platí, že je nutno hodně pít a pravidelně jíst. Dobrá zpráva je, že už byste se neměli cítit unavení a s klidem můžete začít zase sportovat ;-) Pokud začnete sportovat, zvýší se objem svalové hmoty a začne se spalovat ještě více tuků!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení