Jak znovu nepřibrat?

Hodně se nás ptáte, co dělat, když se redukce zastaví, i když dodržujete jídelníček nebo co dělat, abyste znovu nepřibrali... Odpověď není složitá, ani překvapující!

Co dělat, když se redukce zastaví?

Když se redukce zastaví, jsou 2 možnosti, jak pomoci. Je možné, že se blížíte své optimální váze nebo je potřeba redukci znovu nastartovat. Uděláte to jednoduše tím, že dáte 1 den detox. Ale pozor, detox se nedoporučuje, pokud začínáte. Je velmi nepravděpodobné, že by se Vám zastavila redukce, pokud máte náš balíček Chci začít a dodržujete všechna pravidla.

Do detoxu rozhodně nepatří žádné ovocné štávy, povolené jsou maximálně zeleninové a nejlépe ty ze seznamu povolených druhů zeleniny: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/chci-zacit-povolene-druhy-zeleniny/

Jak znovu nepřibrat?

1) Je potřeba znát energetickou hodnotu Vašeho pracovního metabolismu - nepřekračujte dobrovolně tuto energetickou hodnotu, to je cesta do pekel :-), dodržujte svůj racionální jídelníček, s tím Vám pomůžeme ;-) nemusíte nic počítat, Vaše tělo a Váš mozek si časem zvykne a o tom to je!

2) Oběd a snídaně by měly obsahovat cca 55% celkové denní energie. Navykněte si na proteinovou snídani, může být i z vlastních zdrojů, Vaše tělo Vám poděkuje.

3) Jezte pravidelně  5 x denně! Povolená je i 2. večeře, ale měla by obsahovat výhradně bílkoviny a zeleninu a nejpozději 2 hodiny před tím, než půjdete do pelíšku ;-)

4) Maso si dopřejte ideálně klidně 2x týdně, rybu 2 x týdně a vyhýbejte se tzv. "prázdným kaloriiím", tedy potravinám obsahujícím pouze sacharidy. Naučte se jíst luštěniny, jsou super!

5) Přepadne-li Vás chuť na sladké, mějte po ruce proteinovou tyčinku nebo si dejte ovoce. Denní dávka ovoce se v racionálním jídelníčku pohybuje kolem 200 g, zeleniny by měl Váš jídelníček obsahovat 400 g denně. Modelový jídelníček naleznete zde: https://www.bonedere.cz/rubriky/jidelnicek/jidelnicek-bonedere-z-vlastnich-surovin/

6) Nejlepším způsobem pro přípravu pokrmů nejen z masa je vaření, vaření v páře, dušení, pečení v troubě na sucho nebo restování na malém množství povolených kvalitních olejů ( olivový, slunečnicový, dýňový, kokosový).

7) Nezapomínejte na dostatek pohybu. 3x týdně na 30 minut se jít projít, zaběhat si nebo zacvičit neuškodí nikdy!

8) Pokud se stane, že režim z různých důvodů porušíte, dopřejte si pár dnů 3 proteinová jídla denně + 1 pravé jídlo.

9) Mějte doma vždy pár porcí proteinových potravin!

10) Přijímejte dostatek tekutin, alkohol a kávu ale jen v omezeném množství!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení