Milí klienti, děkujeme za vaši přízeň. Náš obchod i naši smluvní přepravci zůstáváme i nadále v provozu.

Jak znovu nepřibrat?

Hodně se nás ptáte, co dělat, když se redukce zastaví, i když dodržujete jídelníček nebo co dělat, abyste znovu nepřibrali... Odpověď není složitá, ani překvapující!

Co dělat, když se redukce zastaví?

Když se redukce zastaví, jsou 2 možnosti, jak pomoci. Je možné, že se blížíte své optimální váze nebo je potřeba redukci znovu nastartovat. Uděláte to jednoduše tím, že dáte 1 den detox. Ale pozor, detox se nedoporučuje, pokud začínáte. Je velmi nepravděpodobné, že by se Vám zastavila redukce, pokud máte náš balíček Chci začít a dodržujete všechna pravidla.

Do detoxu rozhodně nepatří žádné ovocné štávy, povolené jsou maximálně zeleninové a nejlépe ty ze seznamu povolených druhů zeleniny: https://www.bonedere.cz/rubriky/blog/chci-zacit-povolene-druhy-zeleniny/

Jak znovu nepřibrat?

1) Je potřeba znát energetickou hodnotu Vašeho pracovního metabolismu - nepřekračujte dobrovolně tuto energetickou hodnotu, to je cesta do pekel :-), dodržujte svůj racionální jídelníček, s tím Vám pomůžeme ;-) nemusíte nic počítat, Vaše tělo a Váš mozek si časem zvykne a o tom to je!

2) Oběd a snídaně by měly obsahovat cca 55% celkové denní energie. Navykněte si na proteinovou snídani, může být i z vlastních zdrojů, Vaše tělo Vám poděkuje.

3) Jezte pravidelně  5 x denně! Povolená je i 2. večeře, ale měla by obsahovat výhradně bílkoviny a zeleninu a nejpozději 2 hodiny před tím, než půjdete do pelíšku ;-)

4) Maso si dopřejte ideálně klidně 2x týdně, rybu 2 x týdně a vyhýbejte se tzv. "prázdným kaloriiím", tedy potravinám obsahujícím pouze sacharidy. Naučte se jíst luštěniny, jsou super!

5) Přepadne-li Vás chuť na sladké, mějte po ruce proteinovou tyčinku nebo si dejte ovoce. Denní dávka ovoce se v racionálním jídelníčku pohybuje kolem 200 g, zeleniny by měl Váš jídelníček obsahovat 400 g denně. Modelový jídelníček naleznete zde: https://www.bonedere.cz/rubriky/jidelnicek/jidelnicek-bonedere-z-vlastnich-surovin/

6) Nejlepším způsobem pro přípravu pokrmů nejen z masa je vaření, vaření v páře, dušení, pečení v troubě na sucho nebo restování na malém množství povolených kvalitních olejů ( olivový, slunečnicový, dýňový, kokosový).

7) Nezapomínejte na dostatek pohybu. 3x týdně na 30 minut se jít projít, zaběhat si nebo zacvičit neuškodí nikdy!

8) Pokud se stane, že režim z různých důvodů porušíte, dopřejte si pár dnů 3 proteinová jídla denně + 1 pravé jídlo.

9) Mějte doma vždy pár porcí proteinových potravin!

10) Přijímejte dostatek tekutin, alkohol a kávu ale jen v omezeném množství!